maandag 31 augustus 2009

Brand new

Vandaag was de eerste dag op de KPZ! Heel erg leuk :). Iedereen stelde zich voor, we kregen onze mentor te zien en de klassen werden ingedeeld. Er was een mevrouw die vertelde dat er dit jaar nog nooit zoveel was misgegaan met de loting enzovoort. Dit jaar ging het namelijk voor het eerst via studielink. Ik voelde me dus hartstikke aangesproken, haha. Maar ze zei dat ze het daar niet meer over ging hebben en dat iedereen even welkom was :). We hadden ook nog een dienst in de kerk en we kregen uitleg over de mediatheek en over een muziekinstrument die je moet kiezen. Dat was het wel! Daarna weer terug naar Dronten, en 's avonds werken. Druk dagje dus! En morgen wordt ook een lááánge dag. Half zeven eruit! Er worden leuke dingen gedaan morgen, met dans en sport. 's Avonds gaan we met onze hele klas pizza eten, en daarna is er een feest. Nog een paar foto's van vandaag (ik had een beetje veel tijd over vanochtend, haha).

5 opmerkingen:

  1. Hey,
    Fijn dat je eerste dag geslaagd was! En vandaag gelijk uiteten en een feest met je nieuwe klas? Wow, spannend!
    Veel plezier in ieder geval =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauh! Ik ben een tijdje niet online geweest, dus heb nu alweer 3 posts gemist. Nvm, leuk dat je alsnog bent aangenomen en ik vind dat gestreepte jurkje echt vet! Zulke dingen draag ik altijd (aa) alleen ik kan ze niet meer vinden bij de H&M. Verder nog veel succes!

    -Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie foto's van een mooi meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi denise,
    leuk truitje!
    die had ik vandaag gezien bij de h&m.
    eh , ik wou vragem of jij misschien
    nog een invite code hebt want ik krijg
    maar geen mailtje van lookbook.
    x'faou.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.