woensdag 28 oktober 2009

You're the real deal

Vandaag had ik weer stage. Ik had een taalles voorbereid voor groep 6. 's Middags ging ik mijn lesevaluatie maken, en mijn lesvoorbereiding voor morgen. Morgen ga ik een muziekles geven! Mijn vader had niet zo'n fijne dag. Hij wilde namelijk stenen kopen via marktplaats. Mijn ouders en zusje waren er in het weekend al helemaal naartoe gereden om te kijken. Vandaag ging mijn vader nog eens kijken of het wel echt een goede koop was. Op de heenweg reed ie te snel en kreeg ie een boete. Toen ie daar aankwam bleek dat de stenen allemaal verschillende formaten hadden en ze zagen er ook nog eens niet uit. Bovendien het waren niet 5000, maar 3000 stenen! Arme papa :|. Dat werd hem dus niet, dat snap je wel. Mijn vader gaat die stenen absoluut niet kopen, ze wilden er ook nog belachelijk veel geld voor. En mijn band was ook nog eens lek. Waarschijnlijk heeft iemand dat expres gedaan. Ik snap niet waarom mensen dat leuk vinden om te doen? Dus toen ik naar de sportschool ging, moest ik op een fiets waarop ik met mijn voeten nauwelijks bij de trappers kon komen. Ik was al uitgeput voordat ik aankwam, man. Buikspierkwartier was weer 'kreun' erg geweldig. Maar toch moet ik er van mezelf aan meedoen, iedere keer weer. Volgens mij heb ik nu wel genoeg verteld. Talk to you laterrr.

8 opmerkingen:

  1. mooi jurkje! heb je je haar gestijld? iig, heel mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw die laatste foto is echt heeeeel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauwiee! echt super foto's zoals altijd.
    Ik lees je blog elke dag.
    Normaal verveelt het me dan al na een paar dagen maar met die foto's verveel je niemand!
    Heel mooi dus!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die laarsjes zijn toch van Van Haren? (: daar had ik ze teminste gezien hihi, ze zagen er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee ze zijn niet van Van Haren, daar kan je ze dus niet kopen :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een rotdag, zeg.
    mooie foto's, de eerste is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post en geweldige foto's!
    Dat van die stenen en van je fiets is minder =(
    Maar je kunt beter gelijk goede stenen kopen, zodat je er wat aan hebt? Als dat je over een paar jaar weer nieuwe moet kopen, toch?
    Mijn broertje is van de week weze zwemme met 4 vrienden, en tijdens het zwemmen is de fiets van een van die jongens gejat, ook niet echt leuk!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.