maandag 9 november 2009

Everybody seems like they're going nuts

Vandaag was ik vrij. Lekker uitslapen, maar dat betekende niet dat ik niks te doen had. In het weekend had ik mijn huiswerk niet gemaakt, omdat ik er geen zin in had. Toch had ik nog aardig wat te doen. 's Middags ging ik nog even langs mijn stageschool om iets af te laten tekenen. Ik heb ook nog wat spulletjes gekocht. Een leren tasje, twee blikken en een speld. Ik zeg gekocht, but that's a lie! Je mag zelf geld geven, maar ik had geen kleingeld bij. Wat vervelend nou toch. De volgende keer krijgen ze het van me, haha. Ik krijg van mijn ouders waarschijnlijk binnenkort een laptop. Ik heb de laptop heel vaak nodig voor school, dus dan is een eigen laptop wel handig! We hebben gisteren ook lootjes getrokken. Maar ik heb geen idee wat ik moet vragen. Iemand ideeën?

11 opmerkingen:

  1. wauw leuke spulletjes!
    hm ik weet ook nooit wat ik moet vragen.. altijd lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. old and romantic
    http://sayang-j.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat leren tasje ziet er echt leuk uit! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto! Zelf gemaakt?

    X
    Fashionlikes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen! En ik weet ook nooit wat ik moet vragen nee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waauw, nu al lootjes getrokken? ;o
    vraag een DA waardebon :'D
    ohnee, beetje té basic xD
    uhm, lastig :$
    misschien iets voor op je kamer?
    of euh, iets voor in de winter?
    ik weet't niet, meis, je hebt alles al, haha!

    <33

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm even denken voor je lootjes.. Sjaals, sieraden? Maar volgensmij heb je er al aardig veel van, haha. Sorry, ik zou het niet weten. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie fotos heb je op je blog!
    X, fashion-nerdic.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey meis,
    Super foto zoals gewoonlijk! =D
    Wij hebben 2 weken geleden al lootjes getrokken, doen jullie het met Sinterklaas of Kerst?
    Ik heb fel gekleurde lipstick, een muts en nog wat dingetjes (die ik me niet meer kan herinnere) gevraagt. Kleine dinge, maar je hebt er wel wat aan!
    Ik vind het ook altijd lastig hoor, en zeker als je maar een bepaald bedrag hebt waar je je aan moet houden. Ik ga er 9 van de 10 keer overheen!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee,
    vraag gewoon zo'n armbanden setje bij de h&m,
    of een mutje ind, gewoon iets als sieraden of nagellak. dat is ook niet zo duur. print je uit van de h&m site welke je leuk vind :)

    je leren tasje is leuk :)
    hihi kuss

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.