zaterdag 14 november 2009

Just a second, it’s my favorite song they’re gonna play

Hai hai! Lekker weekend, heb ook weinig huiswerk. Vanmiddag heb ik gewerkt, 't was weer gezellig. Maandag ga ik naar Amsterdam. Heel erg veel zin in! Bijna de hele klas gaat mee, echt heel leuk. We gaan eerst even naar Schiphol en daarna naar de stad zelf. We gaan ergens lunchen, misschien naar het Vondelpark, naar de PC Hoofdstraat of de Kalverstraat en 's avonds ergens eten. Me like!


Lady Gaga & Beyoncé - Telephone

10 opmerkingen:

  1. Alvast heel veel plezier in Amsterdam! :) En mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeh wat gezellig met de klas naar A'dam! Veel plezier. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier @ A'dam <3.
    i guess im adicted to your blog :'D
    i like the pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gavee foto's weer!
    Veel plezier in Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel plezier! en je foto's zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die rode ring is mooi!!

    En have fun in Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm jaelous, ik wil ook naar a'dam! veel plezier haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die eerste foto is super =D
    Heel veel plezier in A'dam vandaag!
    Ik vind het een hele mooie stad ;-)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.