zondag 5 september 2010

4/5

Gisteravond was de after summer party in Cultus. 't Was heel gezellig! Ik kwam ook een jongen tegen die ik vorige week had ontmoet in La vie. Hij wist er niks meer van die avond. En de verhalen die hij deze avond had waren ook bijzonder.. maar wel vermakelijk. De avond ging echt veel te snel voorbij. Buiten praatte ik nog met twee jongens waarbij ik op de basisschool had gezeten. Toen ik mijn fiets pakte waren ze ineens weg. Toen ben ik nog met wat mensen die ik ken naar het centrum gefietst om te snacken, heerlijk. Vandaag was echt zo'n dag om naar buiten te gaan. We hebben gewandeld en ik heb deze foto's gemaakt!

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik vind de eerste foto erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook echt heerlijk weer! Leuke foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk, woon je dichtbij zo'n mooi bos :O ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig heb je het leuk gehad. mooie fotos!
    (: liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's zijn weer fantastisch! En dat is altijd lekker om na het stappen nog even wat te gaan eten! Ook vind ik je nieuwe afbeelding hierboven erg mooi :D

    Liefs Patty & de uk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's hoor & hmmm bramen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De laatste foto is supermooi :] & je nieuwe header ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another very good forest shot...well-done.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.