zaterdag 18 december 2010

White world

Hallo lieve bloglezers! En toen was er weer sneeuw. Tijd om foto's te maken natuurlijk. Nogal koud, maar dat had ik er wel voor over. Gisteren heb ik nog een uurtje geflyerd in de sneeuw, samen met mijn broertje. Daarna kregen we lekker chocolademelk en thee met appeltaart. Zometeen moet ik ook nog wat uurtjes werken. Morgen gaan we naar de Zwarte markt in Beverwijk. Het zal wel koud zijn, maar ik vind het heel leuk om naar toe te gaan. Zoals jullie zien heb ik ook een nieuwe layout gemaakt voor mijn blog. Ik ben heel perfectionistisch wat dat betreft, ik heb er lang over gedaan! Hopelijk vinden jullie hem mooi. Veel liefs.


Duffy - Endlessly

27 opmerkingen:

  1. Mooie ringen..
    En die lay-out is zeker gaaf !!

    Xx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke foto's! De zwarte markt is indd leuk! Ik heb nu ook zin om naar buiten te gaan en foto's te maken (ik heb al zoveel foto's in met sneeuw maartoch :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je nieuwe layout heel leuk! Ik ben daarentegen helemaal niet perfectionistisch in dat soort dingen, haha! Die laatste foto is trouwens een heel leuk idee. Alvast veel plezier in Beverwijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je nieuwe layout is moooi! En haha, foto's in de sneeuw.. altijd leuk maar zo koud, ik ken het :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. moooi meis, je header is ook geweldig.
    ik ben jamie van oohdearblog.
    maar heb nu tumblr :)

    dikkekus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn erg mooie foto´s! Ik vind je lay-out trouwens ook erg mooi.

    Veel plezier in Beverwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met sneeuw ziet alles er zo mooi uit :). Ik vind je header echt mooi geworden, goed gelukt ! Veel plezier bij de Zwarte Markt, ik ben er nog nooit geweest. Mooie ringen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke foto's. Ik had exact hetzelfde idee vandaag en ben ook wat foto's gaan trekken ;)

    O, de lay-out is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke foto die laatste! :)
    en de layout is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die derde foto heeft echt iets speciaal vind ik,
    en je hebt daar ook supermooie ringen aan!
    En je layout is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Veel plezier morgen!
    & je header is top!
    xjanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie foto's!
    En de nieuwe header is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke foto's en je lay-out is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Denise, ik vind je lay out en outfit super ! De 2e foto is echt geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk!
    die laatste foto is echt gaaf!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie foto's en ja die ringen zijn gewoon helemaal geweldig! Ik vind jouw haar echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow super mooi!
    ik volg je!

    www.hivehoney.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige foto's ! en mooie layout!:D
    wat ben ik lang niet meer op je blog geweest, en heb alles weer terug gelezen hihi, superfoto's weer! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dankjewel! (:
    mooie sneeuwfoto's! bij die tweede kan je echt wegdromen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooie fotos!


    Lots of love, Lisette
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's!
    Super leuke blog heb je! En je layout is mooi ;)
    xoxo irene
    www.myfashionfindings.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, hele mooie foto's! ik vind je nieuwe header echt onwijs tof geworden! ik ben daar ook heel perfectionischtisch in, kan me al ergeren aan de kleine dingen! hoe was het op je zwarte markt :)? liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie Layout! (en mooie foto's!) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie foto's! en geweldige ringen! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.