zaterdag 22 januari 2011

Weekend

Gisteren was mijn laatste stagedag in groep 7/8. Van sommige kinderen kreeg ik snoep en tekeningen, heel lief. Vandaag hoefde ik niet te werken. Gelukkig maar, want ik was zó moe. Ik heb uitgeslapen, maar helaas moest ik wel aan school werken. TVOH was super gisteren, heerlijk met al die artiesten erbij! Het maakte me niet heel erg uit wie er zou winnen, maar natuurlijk werd het Ben! Ik weet niet of ik vanavond nog uitga, ik moet nog even kijken. Fijn weekend.

29 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's & outfit!
    Wat lief dat je snoep&tekeningen kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie!
    Echt hele leuke outfit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's! Je ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die eerste foto met die achtergrond, echt mooi! Ik vind vooral je schoenen leuk, waar heb je die gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely blog!! And if you like O.P.I. check out my GIVEAWAY!

    xo thefashionguitar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super lief van je stagekindjes. Gisteren had ik ook mijn laatste stagedag, raar idee..
    Leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige outfit! En jammer dat het je laatste dag was :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. TVOH was super! Veel plezier als je nog uit gaat, en succes met je school werk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow die eerste foto is echt super! Heel mooie outfit ook :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nice outfit! wat lief van die kinderen!

    ♥ .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi!
    vet lief van de kids!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit, en nog een fijne zondag toegewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat groen staat je echt mooi ^^
    erg leuke outfit =D

    lots of love, Lisette
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! En wat lief trouwens van je stagekindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow geweldige outfit en fotos ik volg je.
    x

    www.crystalvisionss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk!

    En wat heb jij een leuke blog :)!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.