vrijdag 22 juli 2011

Ciao

Hmm, eindelijk! Morgen gaan we op vakantie naar het Gardameer in Italië. De camping staat nog niet vast, misschien wordt het camping Lido. Vorig jaar waren we ook in Italië en ik hoop dat het nu weer net zo leuk wordt. Ik wil zonnen, over marktjes struinen, zwemmen in het meer/zwembad, tijdschriften en boeken lezen, mooie steden bezoeken, winkelen, leuke mensen om me heen hebben en (hopelijk) uitgaan. Ah, heerlijk. En natuurlijk ook belangrijk: veel foto's maken! Als ik op vakantie ben doe ik trouwens niets aan mijn blog. Ik vind het altijd wel even fijn om een paar weken geen laptop te hebben. Ik weet dat mijn bezoekersaantallen dan wel behoorlijk dalen, maar het is niet anders. Als je een keer niets te doen hebt, begin dan maar eens bij het begin van mijn blog, haha! Of maak tumblr aan en volg me daar. 12 augustus ben ik er weer. Ciao.

31 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier op vakantie! En die nageltjes zij heel leuk gedaan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in het Gardameer! :) X Cindy
    www.yourstrulycindy.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier, ik vertrek morgen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier! het klinkt erg leuk ^__^ !

    xx http://chocotella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier! Geniet ervan! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige nagellak! En heel veel plezier! Het Gardameer is prachtig!
    Bedankt voor je lieve reactie, ik ben gek op gouden nagellak ;)

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne vakantie ^^ Ik ga morgen ook weg =)

    ♥ Lots of love, Lisette ♥
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier in Italië. Ik ga maar eens naar het begin van je blog :).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je de nagellak ook gekocht? Hihi!
    Héél veel plezier daar, ik kijk uit naar je foto's! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh haha oke! Deze is ook mooi! :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel plezier op vakantie en leuke blog heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute nagellak, amuseer je in Italië !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke nagels ! :)

    En veel plezier op vakantie !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hope you´ll have a good time in Italy.enjoy it sweetheart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heeeel veel plezier! geniet ervan! i love italy, hihi! ik was 2 jaar terug ook in italie, volgens mij was camping lido toen heel dichtbij hihi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier daar, en logisch dat je even niet blogt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oehh zo leuk!
    hopelijk heb je veel plezier meid:)
    erg mooie nagels

    New outfit post - Soft colors
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel plezier op vakantie! En geniet er lekker van! Hihi, je komt net terug na mijn verjaardag. :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heeeele fijne vakantie! Aan je mooie nageltjes zal dat niet liggen. Ben benieuwd naar je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel veel plezier, je nagels zien er prachtig uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben ook eens naar het Gardameer geweest, het is daar echt super! Heel veel plezier daar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! je blog is zo fris en mooi! ik volgde je altijd op imonline, en toen dacht ik; waar is zij gebleven? hier dus :P maar heel veel plezier in Italië gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Klinkt super haha. Een paar weken zonder computer is zeker lekker, daarom had ik ook gewoon een korte stop. have fun! x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super mooie nagels!
    en voor je reactie op mn blog een tijdje terug, ik ben zeker niet gestopt ik heb alleen op het moment geen camera meer dus ben ik een tijdje non actief. Over een paar daagjes ben ik jarig en krijg ik een mooie spiegelreflex en dan begin ik zeker weer met bloggen!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.