zaterdag 6 oktober 2012

6 oktober

Ik heb helaas nog nauwelijks tijd gehad om met mijn nieuwe lens foto's te maken, maar hieronder zie je zomaar wat foto's van de laatste dagen. Gisteren ben ik gezellig met drie vrienden gaan wokken. Had ik alweer een tijdje niet gedaan! Het was super rustig, er waren denk ik maar vier tafels bezet. En we kletsten lekker bij. Daarna hebben we nog een film gekeken, namelijk The Next Three Days. Ik vond hem goed. Vanavond ga ik misschien nog naar 't Haasje. Verder moet ik deze middag werken en zal ik ook echt iets moeten gaan doen aan huiswerk.. Oh, en mijn pap en mam zijn 23 jaar getrouwd ♥! Kus!

Sharon Doorson - Fail in love (luister)

27 opmerkingen:

  1. Hele mooie oorbellen in de tweede foto! Ik vind echt dat je mooie foto's maakt. Ik moet die camera ook een keer kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 1e is mooi!

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een leuk dagje! En gefeliciteerd met je ouders. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sfeer foto's! Gefeliciteerd met je ouders :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er echt super leuk uit op die 2de foto. ^^ En 23 jaar is al wel best lang. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's :) Gefeliciteerd met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke foto´s!
    ik moet ook meer `spelen` met mn lens,
    maar komt er nooit echt van..!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Gefeliciteerd met je ouders!
    & nu heb ik gelijk zin om te wokken haha, zo lekker is dat altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave foto's! En gefeliciteerd met je ouders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Gefeliciteerd met je ouders:) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foto twee is echt heel mooi!

    x

    Check our blog & Facebook.
    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind alle foto's echt geweldig! En inderdaad gefeliciteerd (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dagje heb je gehad! Wokken is zo leuk ( en lekker!) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's :)

    www.eyeknow-manou.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk beeldje en gefeliciteerd met je ouders!!
    Leuke blog trouwens, wil je die van ons ook misschien is bekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt als een leuk avondje! Mooie foto's ook! Woehoe ik krijg de lens vrijdag, kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's!
    die oorbellen op de tweede foto zijn echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je ouders!
    &Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie foto's! En nog gefeliciteerd met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je ouders en die eerste foto is mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je paps en mams. Mooie foto's. Welke camera gebruik jij precies? Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.