woensdag 10 oktober 2012

Trend: peplum

Eigenlijk is peplum al bijna een jaar een trend. Sommige trends zijn alleen geschikt voor de zomer of winter, maar peplum kan het hele jaar door. Het is óf een top óf een jurkje of rokje. Dit is ook weer een trend die ik echt leuk vind. Laatst paste ik een top bij de H&M, maar die zat niet mooi genoeg. Hebben jullie er iets van of zouden jullie er iets van willen? Mijn favorieten zijn 1, 12 en 14.
















































1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

38 opmerkingen:

  1. Die eerste outfit vind ik heel mooi gecombineerd en de laatste zou ik die peplum top wel van willen hebben! Ik vind het wel jammer als mensen peplum combineren met een lange blazer zoals het meisje met de gele blazer, want dan valt het peplum effect zo weg. Terwijl ik dat juist zo mooi vind! Zitten hele mooie outfits tussen! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke trend! Ik heb in verschillende winkels al wel een peplum top zien hangen, maar ik heb er nooit eentje gepast. Ik vind 4 erg leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de rokjes en topjes variant er ontzettend leuk van!
    Helaas staat het me niet echt :-(

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik liet dit ook met shoppen zien aan mijn moeder!
    Ik vind het zo leuk, alleen alle versies die ik tot nu toe heb gepast staan mij niet!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal zo leuk en inspirerend.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er eentje van de zara! Ik vind ze echt heel leuk, en vooral de laatste peplum top wil ik wel hebben, haha. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het echt een superleuke trend, maar het staat mij jammergenoeg echt niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze trend zo ontzettend leuk he! Ik wil zelf echt nog steeds een basic zwart jurkje met peplum. Vind het echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 3, 5 en 9 zijn heel mooi!

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt zo mooi staan, wil er zelf ook graag eentje maar ben bang dat het mijn benen heel zwaar maakt :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Alleen lijkt het me wel irritant, omdat het juist op het dikste gedeelte van mij zit, zeg maar, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Peplum wil ik ook nog scoren! Kun je lekker je buikje mee camoufleren ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het echt een leuke trend.
    Ik heb overlaatst dat peplum topje van de lana del rey collectie in de H&M gekocht.
    En ik heb ook nog stof gekocht om zelf een peplum rokje te maken, ik hoop dat het gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het een heel leuke trend, heb er zelf nog niets van jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nummer 1 en 6 zijn mijn favorieten! Ik vind het ZO leuk, ik moet snel een peplumrok gaan scoren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn allemaal erg gaaf! Mijn favorieten zijn 1, 5 en 12.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke trend! Wij hebben er tijdje geleden ook over geschreven.

    Bekijk ook onze blog:
    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great trend!

    I'd be really happy if you visited my blog at Missingsparkles.com and followed it - I'll follow you back of course. Hope to hear from you soon! :)

    BR, Minna

    Blogger
    Bloglovin
    Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is vrij mat eigenlijk. Amper glitter of zo, haha. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind deze trend heel erg gaaf :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love peplum! Ik ben nog steeds op zoek naar het perfecte peplum rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, er zitten best mooie combi's tussen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het zo leuk! Ik vind de rokjes ook prachtig, die wil ik nog wel. Ik heb zelf een witte, soort van de 2e, maar eigenlijk is hij te groot dus zit hij niet mooi. Miskoopje.. :( xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb een top van de h&M
    Ben er echt blij mee, love peplum ;-)

    Zou je mij willen helpen? Ik heb meegedaan aan de Esprit style battle. Je stem zou echt helpen ;-)
    https://www.facebook.com/#!/esprit.nl?sk=app_146358662171175

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2012/10/esprit-style-battle.html

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke trend! Zalige blog!

    http://mentrend.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Just so much love for the peplum trend!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldige trend! Ik wil ook enorm graag een peplum. Maar ik ben bang dat het juist mijn rondingen accentueert > <
    de rokjes variant zit dan wel weer net goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk! Had het nog nooit gezien, alleen mij staat het niet denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik hou van peplum! zelf heb ik er niets van, omdat ik eigenlijk vind dat het mij niet staat, maar dat zal wel tussen m'n oren zitten, haha! ik vind zelf de 4e van de bovenste rij heel leuk gecombineerd! en nummer 7 vind ik ook mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke trend! Ik vind de rokjes erg leuk. Foto 1 is mijn favoriet.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.