zondag 24 maart 2013

24 maart

Ja, alweer een paar dagen niet kunnen bloggen! Vergeef mij. De tijd gaat zo snel en ik heb veel te doen. Op donderdag en vrijdag had ik twee feestdagen op stage. Vrijdag was ik de fotograaf. Er was een hele georganiseerde dag met dans- en knutselworkshops. Uiteindelijk werden deze dansjes (met de geknutselde kostuums) achter elkaar laten zien in één grote show. Ik denk dat de meeste kinderen heel erg genoten hebben en ik heb erg veel gezien, omdat ik de hele dag foto's aan het maken was. 's Avonds sportte ik en had ik ook nog werkoverleg. Ik had geen momentje rust. En gisteren werkte ik van half 10 tot half 6. Daarna wilde ik gewoon een rustige avond. Soms is dat best fijn!

Vanmiddag ga ik voor het eerst naar de Eemhof. Met een leuke jongen waar ik al een paar maanden leuke dingen mee doe, haha. Hij vond dat we daar maar eens heen moesten, omdat ik zei dat ik er nog nooit was geweest. We gaan om vier uur, omdat het vanaf twaalf of een uur niet mogelijk was. Ik heb er veel zin in!

Op de foto's zie je: de kalanchoë en roze pot die ik gisteren voor mezelf heb gekocht. Even wat nieuws op mijn bureau! Als de lente buiten niet te vinden is, haal ik hem maar naar binnen. Op de derde en vierde foto zie je de pompoensoep die mijn vader aan het maken is. En op de laatste foto's de ranonkels die ik voor mijn moeder kocht.

26 opmerkingen:

  1. Wauw pretty foto's! Nog een fijne zondag.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog veel plezier vandaag! Mooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even serieus, wat een prachtige foto's! En wat schattig van die jongen. Hopelijk wordt het gezellig! ;) Veel plezier!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Ik krijg gelijk een lente gevoel :-)

    xo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Ik krijg meteen trek in pompoensoep, ik vind dat zo lekker altijd. Zeker als het buien zo koud is als nu! Heel veel plezier vandaag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw. Wat een mooie foto's!! Laat de lente maar komen ^_^
    XX, Eva Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Denise en veel plezier tijdens het zwemmen! Have fun. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto´s! De lente spat ervan af!!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto s,ik verlang zo naar de Lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammie, pompoensoep! En ik vind je roze plantje ook heel lief! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier vandaag! Mooie foto's ook, zoals altijd! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier met zwemmen! En hele mooie foto's, pompoensoep is lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n show klinkt echt heel erg leuk! :) Wat een mooie foto's, met vrolijke kleuren! Heel veel plezier met het zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie foto's. Je blog ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij maakt zo'n mooie foto's! Krijg echt inspiratie van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wordt meteen vrolijk van de kleuren op je bureau, puur lente! En geniet van je rust, Denise! Dat heeft een mens gewoon nodig na een paar drukke dagen, niets aan te doen. Geniet van je zondag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's! Ik vind jouw room-tour dingen altijd zo leuk, ziet er zo knus uit allemaal!
    Heel veel plezier bij de Eemhof, ik ben er al eens geweest, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's!
    En wat leuk dat je fotograaf mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's! Lijkt bijna zomers. Een avondje rust en helemaal niks doen is ook wellis héérlijk. En ofcourse heel veel plezier morgen :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik sta er altijd van te kijken hoe een mooie foto's jij maakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.