zaterdag 20 april 2013

20 april

Hee, hallo. Sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen, soms heb je gewoon even geen tijd. Hoe is jullie weekend? Toen ik vrijdagmiddag van stage thuiskwam, lag er een briefje op tafel. Mijn ouders waren bij buren verderop. Die hadden ons - en andere mensen - uitgenodigd om crêpes te komen eten. Dus ik liep het hoekje om en genoot van de twee crêpes met kaneel en kaas. Vervolgens sportte ik nog een uur en drie kwartier en daarna ging ik naar Jeffrey. Vandaag gingen we samen naar Almere om te winkelen! We waagden ons eerst maar in de Primark. Dit was de eerste keer voor mij dat het echt druk was. Ik heb dan ook ongegeneerd in de winkel staan passen, want een uur wachten in de rij voor de paskamers is niet aan mij besteed. Verder kocht ik ook nog dingen bij de New Yorker, H&M en Six. Tussendoor deden we ons tegoed aan een broodje beenham en gyros. We zijn allebei goed geslaagd! Verwacht dus morgen een shoplog op mijn blog.

Straks moet ik nog een avondje oppassen. Helaas is daar geen tv en ik zal het denk ik ook niet voor elkaar krijgen om internet te krijgen. Een saai avondje dus, en dag mag best een keer (maar liever niet te vaak).


27 opmerkingen:

  1. Mooie foto's ben benieuwd naar wat je gekocht hebt ;). Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met oppassen! Komt er nog een shoplog? :D liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, morgen waarschijnlijk. Dat heb ik ook in de tekst staan ;).

      Verwijderen
  3. Mooie foto's! Ben benieuwd naar je aankopen :). Ik weiger naar Primark te gaan in het weekend haha, van die drukte word ik echt gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd wat je gekocht hebt, dat zie ik morgen wel weer verschijnen. En ja, passen in de winkel doe ik ook heel vaak als het te druk is; ik haat rijen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes met oppassen! Zolang de kinderen nog wakker zijn, is het niet zo saai he, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Ben benieuwd naar wat je allemaal gekocht hebt. Succes met oppassen. liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik heb vandaag ook lekker gewinkeld! Vanavond ga ik gezellig uit en morgen een fotoshoot :). Geniet van je rustige avond en kan niet wachten op je shoplog! Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Ben benieuwd naar je aankoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Ik ben heel benieuwd naar je aankopen. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je hebt geshopt, bij mij was het gisteren juist vrij rustig! :)

    Hele mooie foto's ook!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met oppassen zonder! tv haha. Ben benieuwd wat je gekocht hebt! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je hebt geshopt in Almere! Daar ga ik volgende week heen. Jammer dat het zo druk was, maar ja, dat heb je altijd bij de Primark. Ik ben benieuwd naar je aankoopjes en wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Machtige foto's, echt geweldig! En oh oppassen, meestal wel nog leuk :) zelfs al heb je geen tv of internet!
    En leuk, shoppen, ben al benieuwd naar wat je allemaal hebt gekocht!

    Liefs, leen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw mooie foto's!
    Ben benieuwd wat je hebt gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De eerste foto is heel erg mooi! Ik ben benieuwd wat je allemaal bij de Primark hebt gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's zeg!
    Crepes zijn heerlijk, woow 2 uur sporten, super dat je dat kunt!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie foto's weer! Ik ben ook benieuwd wat je allemaal bij de primark heb gescoord! Ik en kimberley (thekimberleyb.com) waren er donderdag en helaas hadden wij niet zoveel gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's! Ik ben heel erg benieuwd naar je aankopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie foto's! Ik ben nu ook meteen nieuwsgierig naar wat je gekocht hebt,maar dat zullen we zien hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijne foto's! En zo te horen heb je het oppassen overleefd.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil ook weer eens naar de primark! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.