maandag 22 april 2013

Shoplog

Zoals beloofd, vandaag de shoplog met mijn aankopen van zaterdag. Het fotograferen van kleding is bij mij nooit een groot succes. Het lukt me maar niet om de kleuren van de kleding goed op de foto te krijgen. Wat ik eigenlijk duidelijk wil maken is: als het kledingstuk roze, groen of geel is, dan is het NEON! Eigenlijk had ik nog helemaal geen neon-kleurige items in mijn kast en daar is nu eindelijk verandering in gekomen. Verder zie je ook veel printjes. Lekker vrolijk allemaal en perfect voor de zomer. Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Neonroze t-shirt en sportbroekje - H&M, top met print, tshirt met print, sandaaltjes, ketting - Primark, neongroen blouseje - New Yorker, twee paar oorbellen - Six

38 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! En wow, ik kreeg gewoon zere ogen van dat eerste shirtje, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aankopen! Dat komt dan denk ik door je licht? Of aan je instellingen kan het ook liggen. Maar we begrijpen je :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk fleurig allemaal! Vind je groene/mintachtige blousje heel vet! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat bloesje is echt mooi! En de sieraden ook.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De groene blouse ziet er erg leuk uit, ook echt iets voor jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt erg leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leeeeeuk! Echt hele gave spulletjes gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je groene blousje en je gebloemde hemdje echt ontzettend leuk! Je kledingstijl is echt ontzettend leuk Denise! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat groene blousje is mijn favoriet, wauw!Echt hele leuke aankopen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind vooral de sieraden geweldig en het neon groene blousje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankopen! Ben benieuwd hoe je de groene blouse gaat combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou normaal niet zo van neon, maar ik vind dat je leuke dingetjes gekocht hebt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeeeh van deze kleding krijg je gelijk zo'n zomers gevoel. Super leuk al die vrolijke kleurtjes! Vooral de ketting en je neongroene blousje zijn favoriet. Super leuke aankopen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het tweede shirtje súper leuk! Krijg helemaal zin in de zomer door deze kleuren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie aankopen. Ik houd echt van neon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankopen, ik vind de oorbellen heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kleuren! Ik ben benieuwd hoe ze je staan. Die sandaaltjes zijn ook erg lief.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, ik reageer even hier, zodat je het leest c: Maar dankjewel voor je berichtje! Voelt echt als een 'eer', omdat ik een beetje tegen je op kijk haha.
    Op girlscene verheug ik me namelijk altijd op jouw posts. Wow dit klinkt veel te stalkerig. Oke, naja, je begrijpt vast wel wat ik bedoel :')

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijke kleuren allemaal! Super leuk! Ik vind je sandaaltjes echt heel gaaf. ♥ Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihi, ik heb dezelfde sandaaltjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt heel erg leuk! Dat neongroene blouseje vind ik het mooiste! xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie items heb je gekocht! Ik vind dat neon-groene blouseje erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke aankoopjes! Vind vooral het tweede topje erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke aankopen, vooral de short en de neongroene blouse zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke aankopen! Krijg meteen zin om te winkelen haha. Lekker zomers allemaal :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave aankopen! Die blouse en sieraden zijn mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk allemaal, mooie kleuren!
    Mijn vriendin heeft die sandalen ook gekocht, die zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw en gave aankoopjes en leuke kleurtjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind je aankopen echt super! Wat een heerlijke kleuren!! Ik ben spontaan verliefd geworden op het laatste shirt.

    Liefs,

    Maria Antoinette
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Alles is zó leuk! Vooral die sandaaltjes en het tweede topje. Prachtig!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zelf vind ik Neon kleding niet super, maar dat groene blouseje is best leuk. Ik vind het hemdje op de tweede foto echt super tof! Kleding fotograferen is altijd lastig, op een hangertje valt het vaak veel lelijker dan wanneer je het aan hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, ik vind alles echt super gaaf wat je hebt gekocht! Staat je vast leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw echt gaaf ik vind de neon trend zo leuk he!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.