dinsdag 11 juni 2013

New in

Een tijdje geleden kocht mijn zusje een heel leuk shortje van de H&M. Ik vond hem zo leuk dat ik zei: 'misschien koop ik 'm ook nog wel!' Ik had hem zelfs gepast in de winkel, maar dat was toen een te kleine maat en ik had geen zin om nog een keer te gaan passen. Toen we een rondje aan het wandelen waren, zei m'n zusje dat ze hem te groot had gekocht en dat ik hem thuis maar eens moest gaan passen. En ik pas hem! Ik vind hem echt heel leuk. Vandaag maakte ik ook nog even een tussenstop bij de Action toen ik klaar was met school. Ik kocht onder andere dit leuke sieradenrekje. Ik vond ze altijd al leuk, maar vaak best duur. En deze was onder de twee euro! Misschien pak ik nu vaker naar mijn oorbellen en armbanden, omdat ze beter zichtbaar zijn dan wanneer ze in doosjes zitten. Wat vind jij van mijn spulletjes?

46 opmerkingen:

  1. Leuk dat rekje voor je sieraden!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rekje wil ik oooook! En shortje staat leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk shortje en dat sieradenrekje ziet er met jouw sieraden er op er heel kleurrijk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. shortje is zeker erg leuk.

    leuke sieraden heb jij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw superleuk! dat shortje is echt superleuk, en staat je echt goed! En de action is de winkel voor leuke koopjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke short!
    x Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw je short is erg leuk! En hele mooie sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dat shortje ook, super leuk! En dat sieradenrekje heb ik ook, maar dan voor 10 euro van de xenos haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke short! Ik ben benieuwd hoe je hem combineert. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! & echt een super leuk broekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk rekje! Ik draag mijn sieraden nu ook vaker omdat ze niet meer in een kistje liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Suuper leuke shorts! En 't sieraden rekje is ook super schattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk shortje! Handig zo'n sieraden rekje, ik heb er ook eentje. Nu de sieraden nog! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi shortje! Stiekem wel geluk dat je zusje 'm niet paste. Het sieradenrekje is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat broekje is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat broekje heb ik ook ooit gepast!
    Mij was ie helaas ook te klein, vind 'm nog steeds leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi shortje! En leuk juwelenrekje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee Denise, leuk je shortje en sieradenrekje :)!
    Wat zie je er trouwens goed uit zeg in dat shortje... Ik ben van het forum op girlscene over gezond eten etc. Ik ben er al een tijdje niet meer zo actief op maar kijk wel af en toe. Misschien herken je me nog ;) Ik wil al een tijdje ook een blog beginnen maar weet niet zo goed hoe ik moet beginnen (bijv. een banner maken enzo) Het lijkt me zo leuk en houd ook heel erg van mode, foto's enz.

    Heb je misschien tips?

    XXX Mirre

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik herken je! Ik zou als eerst een leuke passende naam bedenken. Op het forum van girlscene is geloof ik ook een topic waar mensen je kunnen helpen met een banner maken of voor je maken! Misschien kan je daar eens kijken. En verder zou ik gewoon lekker beginnen :). Bedenk hoe je wil dat je blog eruitziet en dan gewoon doen! Wil je dat het een persoonlijke blog wordt, of meer met artikelen met tips en plaatjes en zo? Als je dat een beetje helder hebt, dan kan je wel beginnen.

      Verwijderen
  19. Wat een su-per leuk rokje zeg! En het sieraden rekje vind ik ook erg tof, misschien dat ik die binnenkort ook maar eens ga kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeps broekje bedoelde ik natuurlijk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk shortje! Mijn zusje heeft hetzelfde sieradenrekje, erg handig. Er hangt trouwens erg leuk spul tussen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie short! Dat patroontje erop is echt tof. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk rekje he, heb m ook!
    tof dat je t shortje past!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat broekje is echt super gaaf! En wat super leuk zo'n sieradenrekje, het ziet er echt super leuk uit, je hebt echt leuke sieraden haha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat shortje is echt heel leuk! Ik zie hem ook vaak voorbij komen dat sieradenrekje, misschien dat ik hem toch nog ga kopen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh die had ik ook gezien :)! echt super leuk, ik zag hem alweer zo'n 2 maanden geleden en toen was het nog slecht weer dus ik heb hem helaas niet meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superschattig broekje! Het sieradenrek is ook erg leuk en super handig volgensmij. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je short is echt heeeeel leuk! Zo een sieraden rekje is ook heel handig en overzichtelijk. Elke ochtend zie je alles en kan je kiezen :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gaaf shortje,zou ik ook zo gekocht kunnen hebben!
    Handig zo n sieraden rekje,je kan alles beter terug vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat staat het shortje je mooi zeg! En wat een handig sieraden rekje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk shortje, en wat heb je toch een boel leuke armbandjes! Jaloeeers! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Echt een mooi shortje! En zo'n sieradenrekje is inderdaad handig, mijn armbanden en andere sieraden liggen her en der verspreid door mijn kamer en ik weet niet eens wat ik nou allemaal echt heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt een super leuk shortje, volgens mij heeft mijn zusje hem ook, haha! En dat sieradenrekje is echt superhandig, zoiets moet ik ook maar eens gaan doen. Ik vergeet zo vaak dat ik sieraden heb, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat sieradenrekje is handig zeg, ziet er ook leuk uit met al je sieraden erop! En dat broekje staat je heel mooi, wat een geluk dat je zusje het een maat te groot had gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi shortje! :) Echt gaaf! Die sieradenrekjes zijn inderdaad cute! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat broekje is echt heel erg leuk! De foto's zijn ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Echt een heel leuk shortje! En die sieradenrekjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel leuk shortje en dat rekje is superhandig! Ik had er ook een ;)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel erg leuke short, hij staat je goed! En je nagels zijn ook echt mooi!

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel leuk shortje!
    Bij mij werkt zo'n rekje niet... alles raakt dan in de knoop :o

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb dat broekje ook, echt leuk! Sieradenrekje ziet er handig uit, maar ik heb niet zoveel sieraden dat zo'n rekje nodig is. Ik draag voornamelijk opvallende ringen, en ik heb tunnels, dus oorbellen heb ik ook niet.

    xx Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.