donderdag 15 augustus 2013

Polaroid selfies

Aloha. Hoe is het met jullie? Met mij wel prima. Ik geniet nog steeds van mijn vrije tijd, hoewel ik me ook wel een klein beetje nutteloos begin te voelen. Maar er staat me een héél leuk weekend te wachten. Morgen ga ik namelijk weer naar Michael in Hellevoetsluis en dan zie ik Bob en Marck ook weer. Én we zijn van plan om morgen naar Rotterdam te gaan. Ik ben er zo benieuwd naar.. want ik ben er namelijk nog nooit geweest!

Verder deed ik gisteren een poging om Kenza Zouiten na te tekenen. Ik moet er nog wel een paar dingen aan veranderen, maar het eindresultaat zal ik hier wel laten zien. Vanochtend besloot ik na enige twijfel toch maar naar de kapper te gaan. Ik vond de lengte van mijn haar echt mooi, hoe langer hoe beter. Maar ik wist dat het nodig was. En ja, natuurlijk moest er gigantisch veel af (vind ik dan..) en is het voor mijn gevoel best kort nu. Laten we het erop houden dat het wel weer gezond is. Ik werd blijer van de 1 + 1 gratis actie van Kruidvat. Ik heb twee van mijn lievelingsmascara's (False Lash Effect van Max Factor, de limited edition) voor maar € 10,00 kunnen kopen, terwijl ik anders 34 euro kwijt zou zijn.. Fijn toch?

Deze selfies maakte ik met de webcam (blijft leuk). Ik heb er polaroids van gemaakt, want dat ziet er wat gezelliger uit. Kusjes!

Lady Gaga - Applause (luister)

35 opmerkingen:

  1. Ik vind polaroids altijd erg leuk vooral om een fotocollage mee te maken voor bijvoorbeeld aan de muur;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's ! Ik ben benieuwd naar de tekening van Kenza !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's en ik ben superbenieuwd naar je haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Inderdaad benieuwd naar je haar & tekening! Welke 1+1 actie is er nu bij kruidvat? Ik heb het foldertje gemist en lees bij verschillende mensen dat ze gebruik hebben gemaakt van een 1+1 actie, maar kan nergens vinden welke actie het nu is? Veel plezier in Rotterdam!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle Max Factor mascara's ;)! En ook alle Gosh make-up.

      Verwijderen
    2. Ahhh dankje! Jammer dat in onze kruidvat geen Gosh zit en ik stiekem nog wel 10 mascara's heb die op moeten ...

      Verwijderen
  5. Leuke foto's! Ben benieuwd naar je haar en de tekening van Kenza! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat handig van die 1+1 gratis actie, die wist ik ook niet. Van de week maar even gaan kijken. Veel plezier in Rotterdam, het is een leuke stad!! Zitten erg veel leuke buitenlandse winkels zoals de River Island, Monki, New Look & Pull&Bear.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd hoe je haar nu is! En leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehh wat een leuke foto's!

    Liefs, Elbrich
    Xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha leuke selfie-polaroid's! :D
    Veel plezier nog gewenst in al je vrije tijd, jammer dat er zo veel van je haar af moest..
    Ik moet dringend ook nog eens naar de kapper gaan, maar vind het altijd zo spijtig dat mijn haar dan zo kort is..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke foto's! Ik ben ook benieuwd hoe kort je haar is geworden, haha! Veel plezier in Hellevoetsluis!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke selfies! Ik vind je shorts zooo gaaf!
    Ik haat het ook altijd zo als mijn haar eraf moet, maarja anders is het zo dood haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's!! , herkenbaar over de kapper, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ah leuke foto's! dat polaroid effect is heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou van die leuke selfies die tussen door maakt! Bij jou pakt het goed uit! Lekker ook van de mascara's. Ik ga ook maar even kijken haha!

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke selfies, leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappige selfies, ik ben benieuwd naar je tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat topje van je vorige outfitfoto blijft zó mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke selfies! :-) Ik vind zulke make-up aanbiedingen ook altijd super fijn. Het schilt je toch weer een paar tientjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke foto's! En veel plezier dit weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahh leuke foto's! Pretty girl. Je haar is super mooi hoor, en de lengte wordt vanzelf weer langer (:

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahw bedankt voor de tip van de mascara's, dat scheelt veel zeg! En leuke selfies Denise, haha! :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuke selfies!
    Ik heb dat ook ALTIJD bij de kapper. Vooral omdat mijn haar nu niet zo lang is is het dan opeens zo'n enorm verschil.
    Daarna neem ik me dan voor om lang niet naar de kapper te gaan, waardoor mn punten extra dood zijn, en de kapper er wéér een te groot stuk afknipt...
    Eindeloze cirkel! haha

    xxx
    Anouk
    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke selfies, ze zien er zo inderdaad heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke selfies, haha!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha, selfies met de webcam blijven inderdaad leuk! Ik ben ook nog steeds aan het genieten van de vrije tijd ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great pics! So cool:)

    http://theprintedsea.blogspot.com/2013/08/glasses-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke foto's! Ik ben ook nooit zo enthousiast om naar de kapper te gaan, ik weet dat het beter is, maar ik ben altijd bang dat ze het veel te kort doen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik háát de kapper, op een of andere manier knippen ze het altijd verkeerd. Daarom ga ik maar 1 keer per jaar... En die selfies zijn leuk zeg! Mooi gedaan met die polaroids.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.