woensdag 22 januari 2014

22 januari

Even een blogpost op mijn vrije middagje! Deze week heb ik weer lekker veel werk. Op dinsdag was ik in een groep 8, vandaag had ik kleuters, morgen een groep 2 en vrijdag kleuters en 's middags groep 7. En alles is lekker dichtbij! Afgelopen maandag nam ik nog een vriendin mee naar de sportschool voor body workout en GRIT Strength. Weekendplannen heb ik ook al. Vrijdagavond ga ik naar de film en zaterdag ga ik uit. 'n Prima vooruitzicht! Deze middag nog eventjes relaxen en dan nog twee daagjes werken. Hebben jullie een drukke week?

17 opmerkingen:

  1. Toffe foto's, lekker zo'n dagje vrij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Lekker dat je een middagje vrij hebt. Ik heb op dit moment toetsweek, dus nog even hard werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ik heb ook een drukke week, ik heb toetsweek. Maar gelukkig ben ik vrijdag vrij en ga ik naar de primark in eindhoven. Dus jeeeej :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker he, zo'n vrije middag! Ik lees ook de womens health! Super leuk blad is het! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke plannen inderdaad! En mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm! Ik krijg trek van het eten! Lekker dat je even een middagje vrij bent! Ik heb best een drukke week,van alles afronden op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie foto's! Deze week wordt ook heel erg druk bij mij, schoolprojecten afmaken, etc. Welke telefoon heb je btw? liefs, Celien xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahw jaloers (grapje) , ik zit nu midden in de toetsweek :/
    Ik heb je trouwens getagd voor de fairytale-tag (die 23-1 online komt), voel je vooral niet verplicht om hem in te vullen, optioneel ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's, ben jaloers op je relax middagje.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's. Heerlijk dat je zulke fijne plannen hebt! Werk ze en veel plezier dit weekend :D
    Welke film word het?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekkere week! Ik heb het heel erg druk met stage en fashion week :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kwaliteit foto's! echt super leuke foto's liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's! Heel veel plezier met alles! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.