dinsdag 20 mei 2014

New layout

Tam, tam, tam..! Softruches heeft weer een nieuwe layout gekregen. De vorige layout heeft het meer dan 4 maanden volgehouden. Tijd voor wat nieuws dus! Deze banner is lekker zomers, dus hier kan ik wel weer een tijdje mee vooruit. Meestal doe ik echt úren over het in elkaar knutselen van een banner. En dat vind ik ook heerlijk om te doen. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met het maken van een banner als deze. Toch vind ik 'm mooi. Ik hoop jullie ook!

16 opmerkingen:

  1. Hey Denise ! Mooie layout...Groet Edwin. foto-edwin.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Jouw layouts zijn altijd prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doet me denken aan de imonline tijden! Hij ziet er leuk uit ^^ Lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is even wennen, maar wel heel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die banner is echt heel mooi geworden! Leuke en vrolijke layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurtjes, past goed bij de tijd van het jaar ^^
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw echt mooi Denise! lekker zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, leuke layout is dit geworden zeg :D Lekker zomers. ik vind je header ook tof. Wat ik ietsje minder vind, is de leesbaarheid van het lichte groen op geel. Misschien kun je de letters iets donkerder maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ontzettend mooi!! As always :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh wat een heerlijke felle kleuren!
    Lekker vrolijk en net wat je zelf zegt; lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je lay out is heel leuk! Maar net zoals Marjolein al zei vind ik het ook niet zo leesbaar dat geel op lichte groen (vooral als je last hebt van kleurenblind is dit lastig om te lezen). Je header is weer prachtig as always en inderdaad lekker vrolijk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.