zondag 9 november 2014

# 048 - Instagram - week 45

Zo, ik zit weer klaar om mijn wekelijkse overzichtje te schrijven. Ik heb net een lekker rondje hardgelopen en zit nu achter mijn laptop met m'n kamerjas en een kop thee. Deze week ging alles weer zijn gangetje. Op woensdagavond ging ik spontaan met mijn moeder en wat vriendinnen van haar mee naar de film Pak van mijn Hart. Nederlandse films zijn niet mijn favoriet, maar het was een leuke film voor een ontspannen avondje. Op vrijdag kreeg ik, zoals ik gisteren al had geschreven mijn állereerste beoordeling. Ik had al klassenbezoeken gehad van de adjunct en iemand anders, maar nu kwam de directeur. Ik heb er een supergoed gevoel aan over gehouden. Deze beoordeling is erg belangrijk, later in het jaar krijg ik er nog eentje. Op zaterdag maakte ik outfitfoto's en ging ik 's middags met Giedo mee winkelen. Ik was een beetje z'n personal shoppingcoach, haha! We hebben een winterjas uitgezocht en vonden nog een leuke blouse, broek en t-shirt. En Giedo trakteerde me op een cappuccino en taartje bij La Place. Gezellig en lekker :). 's Avonds nodigde ik Giedo en Huy uit bij mij thuis. We hebben gezellig gekletst en gekaart en daarna gingen we naar de Rede. Het was eindelijk weer eens écht leuk daar, met fijne muziek. Dus we bleven hangen tot half 4 en de lichten weer aangingen. Ik heb tot 11 uur kunnen slapen vandaag en dat was wel even een verademing. Ik ben in het weekend meestal rond 8 a 9 uur wakker namelijk. Ik wens jullie nog een fijne zondag en veel succes voor aankomende week!


Amsterdam. ✗ Macarons. ✗ Polaroid.


Scootertje in Greve in Chianti. ✗ Wauw, zo mooi. ✗ FWIS.


Kleine Denise. ✗ FWIS. ✗ Tekenen op het digibord.


Outfit in juni 2013. ✗ Montmartre, Parijs 2013. ✗ -


In pyjama naar school voor het Nationaal Schoolontbijt. ✗ Siena. ✗ Onze lampionnen.


- ✗ OOTD. ✗ Smullen bij La Place.


Details. ✗

Cavin Harris & Gwen Stefani - Together (luister)

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer hoor, ik ben altijd zo'n fan van deze artikelen op je blog:) Wat leuk dat je in pyjama naar school bent geweest ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Je hebt echt een leuk weekend gehad en Pak van mijn Hart klinkt ook als inderdaad een film voor een ontspannen avond. Mooie foto's! Het eten van La Place ziet er lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sjaal die je om hebt is echt gaaf! En heerlijk eten bij laplace!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.